I’m sure you guys know by now that my sister is one HUGE Kpop fan! Everytime there’s a hot new single like PSY’s Gentleman , she will be the first to know about it.She will be the one who always ask me to go for concerts with her, or see a band whenever they land in Malaysia! But I don’t know about you guys, but those Kpop concert tickets are pricey!

The last time they had the awards in KL, each ticket cost about RM600 plus… I know right lol.

Now my sister is telling me about this upcoming concert hosted by American International Assurance Berhad (AIA)....

Here’s the good news to all the Kpop fans out there: Beast, 4Minute and G.NA are coming down to KL for the AIA K-POP Concert this 27 June! 


I admit I’m influenced by the Kpop craze cos I wanna see Beast too haha. My sister even tempted me to do the gwiyomi video cuz it's all over the internet...
And now I can use this gwiyomi video to win some passes to the AIA Kpop concert! For those of you who are wondering – yes, AIA- the insurance company!

They’re going all out to connect with us youngster these days. By hosting this concert, they hope to share the exciting kpop experience with us. In fact, this is the first ever K-POP concert to be sponsored by an insurance group in Malaysia! :O

As I mentioned earlier, the AIA KPOP 2013 is bringing you BEAST, 4 Minute & G.NA (all from Cube Entertainment) and I bet most of you already heard of them cuz they're one of the hottest K-POP stars!! Well at least I heard of them since their first debut 2 years ago.


4 Minute



Well, good news for my readers cos there is a Special Priority booking from now till 24 May 2013. For you Kpop fans out there who are interested to party LIVE with Beast, 4Minute and G.NA, just click here  and fill in your details to get the AIA Kpop tickets at a special price! ;). 

AIA K-POP Concert is a private event however there are 2,000 premium tickets that will be available to the public - the tickets are specially priced from RM200 to RM400. It’s really simple, all you need to do is to complete your details, print the confirmation message and head down to any Ticket Charge outlets starting 20 May 2013 - this is only for a 5-day period. Tickets will be priced between RM250-RM450 after the Special Priority booking period ends. Only 2000 tickets peeps!! Hurry!! It’s based on first-come, first-served basis at all Ticket Charge outlets. Go and get ‘em here

BUT most importantly, I'm gonna tell you how to get tickets for freeeeeeee!!!

Don't say I never tell har, they are having ‘The Real K-Pop Experience’ video contest now, and the best thing is, besides winning tickets to the concert , you might stand a chance to get Up Close & Personal with the Kpop Stars :OOOOO I wanna meet BEAST's Yong Jun Hyung lolllll. He is quite hot and I love guys who can rap...

All you have to do is make a 30 sec video of you and up to 4 friends dancing, singing along or just gwiyomi-ing to your favourite K-POP song. Record and upload the video on YouTube.

I already got mine cuz I'm the Gwiyomi Girl lolllllll.

Contest ends 2nd of June so hurry!!!

Besides that, AIA is also collaborating with selected print, radio and tv programmes exclusively for a series of trivia contests on AIA K-POP to get fans to win concert tickets and exclusive merchandize by answering just a few simple questions! Keep a lookout for these contests updates from early June 2013 onwards.